2011. július 20., szerda

Dalosfüzet (9)

Szomorúan látom, hogy nem jutottam el még a tucatig sem a dalosfüzet lapozgatásában. Mentségemre legyen mondva: nem igen volt kedvem dalokat böngészni. Az elmúlt hetekben ay Aranytalicskát (is) nagy veszteség érte. Banya Bea sajnos, örökre kijelentkezett a díszes társaságból, ezért aztán egyedül maradtam a lapátolással és a talicskázással is. Nem akartam mostanig szóvá tenni a blog gyászát, de mostanra már biztos, hogy nem jönnek vissza a régi szép napok, és végül is, minden úgy történik, ahogy a nótákban meg vagyon írva s el vagyon énekelve. Daloljunk... (bakter)


Nem tudom az életemet...

I.

Nem tudom az életemet
Hol rontottam én el.
Gyógyitgatom a szivemet
A cigányzenével.
Elhúz halkan csendbe
Hogy ebbe a szerelembe
Bele lehet halni.

II.

Ne hagyj el, a legszebb nyárban
Engem elhervadni.
Nyári éjjel panaszkodom
A csillagos égnek.
Hogyha te engem elhagysz
Minek is igy élnem.

III.

Te vagy az én boldogságom,
Te vagy az én legszebb álmom
Szeretlek a sirig,
Siromon a legszebb virág
Csak tenéked nyilik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése